Допълнителна информация
- Промоционалната цена 13 245 лв е валидна при записване и депозиране минимум
6 месеца преди датата на отпътуване. Стандартната цена 13 345 лв е валидна при записване и депозиране в срок по малък от 6 месеца.
Уточнение: Отбелязаните със звездичка / * / опции за посещение на различни мероприятия и
обекти, се предлагат с допълнително заплащане, чиято цена можете да видите в раздел
„Пояснение – В цената не се включени.
- Договор за пътуването: След записване за екскурзията се изготвя договор за пътуването и се заплаща депозит в размер на 6 000лв. + 501.50 лв. на човек. Краен срок за заплащане на цялата сума по договор 30 работни дни преди датата на отпътуване. За изготвяне на договор е необходимо да предоствите данни от лична карта и копие от задгараничена паспорт.
Депозит по програма: 6 000лв. + 501.50 лв. -(внася се при записване)
I-во доплащане – 4 800 лв (внася се след издаване на американска виза)
II-ро окончателно доплащане, краен срок за внасяне на цялата сума 30 работни дни преди датата на отпътуване.
Настанявяне: Пакетната цена е на човек настанен в двойна стая. За единична стая се налага доплащне.
Начин на плащане: в брой или по банков път. Не се приемат плащания с кредитна или дебитна карта. Заплащането в брой може да се напарави ако крайната сума не надвишава 10 000 лева. В случай, че крайната сума надвишава 10 000 лева, то плащането задължително се прави по банков път.
- МИНИМАЛЕН БРОЙ УЧАСТНИЦИ, НЕОБХОДИМ ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ТУРИСТИЧЕСКИЯ ПАКЕТ 10 ДУШИ. В СЛУЧАЙ ЧЕ НЕ СЕ СЪБЕРЕ ГРУПА ОТ 10 ЧОВЕКА, СЕ НАЛАГА ДОПЛАЩАНЕ, КОЕТО СЕ ОПРЕДЕЛЯ В ЗАВИСИМОСТ ОТ БРОЯ НА УЧАСТНИЦИТЕ ПО ПРОГРАМАТА.
КРАЕН СРОК, ЗА ЕВЕНТУАЛНО ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ДОГОВОРА ПРЕДИ ЗАПОЧВАНЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ТУРИСТИЧЕСКИЯ ПАКЕТ, В СЛУЧАЙ ЧЕ НЕ Е НАБРАН МИНИМАЛНИЯТ БРОЙ УЧАСТНИЦИ 20 ДНИ ПРЕДИ ДАТАТА НА ОТПЪТУВАНЕ
самолетни билети за международните полети с чекиран и ръчен багаж;
самолетни билети за вътрешните полети Сан Франциско – Лас Вегас и Лас Вегас – Лос Анджелис - Маями с чекиран и ръчен багаж;
ПОЛЕТНА ИНФОРМАЦИЯ:
1 ДЕН: 27.08.2025 Среща на летище София, Терминал 2 в 04.15 ч. сутринта. В 06.15ч. полет София – Франкфурт с ‘’Lufthasa’’. Пристигане във Франкфурт в 07.45ч. В 10.25ч. полет Франкфурт– Сан Франциско. Пристигане в Сан Франциско в 12.40ч.
3 ДЕН –29.08.2025 Самолетен полет Сан Франциско – Лас Вегас в 19.40 ч. с “Alaska Airlines”. Пристигане в Лас Вегас в 21.14 ч.
7 ДЕН –02.09.2025Самолетен полет Лас Вегас - Лос Анджелис в 11.55 ч. с “ Southwest Аirlines”Пристигане в Лос Анджелис в 13.05 ч.
11 ДЕН: 06.09.2025 Закуска. В 10.00 ч. - трансфер до летището и в 12.10 ч. - полет Лос Анджелис – Маями. В 20.00 ч. - пристигане в Маями.
18 ДЕН –13.09.2025В 16.40ч. полет Маями –Франкфурт с “Lufthansa”.
19 ДЕН –14.09.2025 Пристигане във Франкфурт в 07.55ч. В 09.55ч. полет Франкфурт-Соафия. Пристигане на летище София в 13.05ч.
- Полетите подлежат на актуализация.
летищни такси за международните полети - 929 лв/ 475 евро - подлежат на потвърждение;
летищни такси за вътрешните полети - 479 лв/ 245 евро - подлежат на потвърждение;
всички трансфери летище – хотел – летище;
пътуване с автобус по маршрута: Ню Йорк – Филаделфия – Вашингтон;
17 нощувки 4 от които на борда на круизен кораб, 16 закуски, 5 обяда и 4 вечери, хотели в 3* и 4*, круизен кораб 4*
2 нощувки в Сан Франциско
4 нощувки в Лас Вегас
2 нощувки в Холивуд
2 нощувки в Лос Анджелис
3 нощувки в Маями
4 нощувки на борда на круизен кораб (Коко Кей, Насау)
Изисквания при настаняване в хотели / САЩ:
Моля да имате предвид, че хотелите в САЩ имат изискване при настаняване да сенаправи депозит в рамките на 100 щ. долара. за покриване на потенциални разходи като румсървис или мини бар за продължителността на престоя. Заплащането на депозита се извършва с кредитна или дебитна карта . При напускане на хотела депозита ще Ви бъде възвърнат по картата.
Цената е за човек, настанен в двойна каюта, за целия круиз и включва:
Настаняване в двойна каюта за периода на целия круиз
Хранене на борда на кораба:
24-часов рум сървис
Някои напитки – минерална вода (небутилирана), кафе и чай
Пристанищни такси във всички точки на маршрута
Ежедневно, двукратно почистване на каютите и смяна на бельото
Дневни и вечерни развлечения на борда на кораба
Ползване на басейн, шезлонги, джакузи и плажни хавлии
Занимания за деца и тинейджъри
Ползване на фитнес центъра
Доплащане за тип каюта:
Каюта с прозорец - 705 лв/ на човек
Каюта с балкон – 1 135 лв/ на човек
Каюта апартамент – 2 080 лв/ на човек
Информация за кораба:Пригответе се за най-доброто бягство на борда на Jewel of the Seas. Стъклени прозорци от пода до тавана, съкровищница от дейности и удобства на борда, както и разнообразие от гурме заведения за хранене правят Jewel of the Seas истинско бижу.
Има по нещо за всеки фитнес център, баскетболно игрище, стена за скално катерене, ободряващи дейности, басейни, джакузи и спа център с пълен набор от услуги за релакс.
Корабът разполага с:
8 ресторанта
Множество барове и салони
3 басейна, 3 джакузита
Стена за скално катерене
Игрище за мини голф
Баскетболно игрище
Пълно обслужване Vitality в Sea Spa и най-съвременния фитнес център
Интернет - На целия кораб има възможност за безжичен интернет, а в обособена интернет зала с компютри е достъпен и кабелен интернет. Връзката в открито море е доста бавна.
Дрескод: През деня облеклото в заведенията за хранене може да е ежедневно, но влизането с потник или без обувки не е прето. На вечеря се изисква спортноелегантно до елегантно облекло, без тениски, къси панталони и авангардни дънки. Изключение правят само официалните вечери, когато очакваното облекло е по-официално - костюм за мъжете и вечерни рокли за жените.
Обиколки и посещения по програма
панорамна обиколка на Сан Франциско – (2-ри ден);
разходка с корабче в залива на Сан Франциско – (2-ри ден);
разглеждане на Лас Вегас – (4 -ти ден);
екскурзия до Гранд каньон - (5-ти ден);
панорамна туристическа обиколка на Холивуд –(7-ми ден);
туристическа обиколка на Лос Анджелис – (9- ти ден);
круиз по Бахамите – (14-ти; 15-ти; 16-ти и 17-тtи ден);
обиколка на Маями – (17-ти ден);
наземен транспорт с туристически автобус (при обиколките на градовете);
екскурзоводско обслужване, водач и местен екскурзовод (с превод на български език); от водачът, който придружава групата.
такса екскурзоводско и шофьорско обслужване по време на обиколките - 123 лв.
- 2. В ЦЕНАТА НЕ СА ВКЛЮЧЕНИ:
виза за САЩ – 351.50лв. (към 13.02.2025 г.) - таксата се променя в зависимост от консулския курс на щатския долар, обявен от американско посолство);
В цената на визата за САЩ не е включена доставка на задграничния паспорт. Може да получите своя задграничен паспорт с положена виза безплатно в централния офис на куриерска фирма „МBE” в гр. София бул. „Витоша“ №99. Срещу доплащане от 14 лв., задграничният паспорт може да бъде доставен на адрес, посочен от клиента.
такса за обработка и подаване на документите за американска виза - 150 лв;
В СЛУЧАИТЕ НА ОТКАЗ ЗА ИЗДАВАНЕ НА ВИЗА НЕ СЕ ВЪЗСТАНОВЯВАТ:
351.50 лв + 150 лв (ТАКСА ЗА АМЕРИКАНСКА ВИЗА + ТАКСА ЗА ОБРАБОТКА И ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИТЕ ЗА АМЕРИКАНСКА ВИЗА)
билетите за градския транспорт в градовете.
Медицинска застраховка. (мед.застраховка не е включена в пакетната цена, може да сключите такава застраховка при нас от избороените по долу)
Медицинска застраховка Bulstrad
Медицинска и туристическа застраховка Bulstrad с покритие 25 000 евро – 43 лв (за лица до 70 год.), 86 - за лица от 71 год. до 80 год.
Медицински застраховки Алианц с включена защита за COVID 19
Allianz - Застраховка защита при пътуване „Класик“ – с покритие - до 60 000 лв. Застрахрователната премия се изчислява на база продължителност на пътуване и възраст на клиента.
или
Allianz - Застраховка защита при пътуване „Премиум“ – с покритие - до 120 000 лв. Застрахователната премия се изчислява на база продължителност на пътуване и възраст на клиента.
Застраховка „Отказ от пътуване Плюс
Allianz - Допълнителна застраховка „Отказ от пътуване Плюс“ - с покритие - до 20 000 лв, при отмяна на пътуване или прекъсване на пътуване. Застрахователната премия се изчислява на база стойността на пътуване.
- Общи условия и информация за застрахователни продукти може да откриете на нашият сайт в Помощна иформация, раздел Застраховки
допълнителни екскурзии и мероприятия, които се заявяват и заплащат предварително:
вход за Кристалната площадка на Гранд Каньон - 39 щ.долара (5-ти ден);
полет с хеликоптер над Гранд Каньон и разходка с лодка по река Колорадо – 350 щ.долара (5-ти ден )-(ограничение за кг до 130 кг)
еднодневна екскурзия с автобус до Южната част на Гранд Каньон (6-ти ден) - 170 щ.долара с водач при група от минимум 7 души. Доплащане за водач: при група от 4 души - 20 щ. долара / при група от 5 души 10 щ. долара Включва: транспорт с автобус, обяд на Гранд Каньон, вход за Националния парк. Моля да имате предвид, че при избор на това допълнителното мероприятие, Вашата закуска ще бъде заменена с обяд, тъй като за екскурзията се тръгва рано и няма, как да се изпълни закуската.
посещение на „Парамаунт Пиктчърс Студио” - 95 евро - 8-ми ден; (без водач и транспорт за транспорт се плаща допълнително - може с градски транспорт или с такси)
посещение на „Юнивърсал Студио” вход – 149щ.долара (8- ми ден); (без водач и транспорт за транспорт се плаща допълнително - може с градски транспорт или с такси).
полудневна обиколка на Насау – 65 щ. долара (14 –ти ден)
разглеждане на Маями с автобус “Hop-On Hop-Off” – 46 щ. долара (подлежи на потвръждение) – (18-ти ден)
такса обслужване на круизния кораб - около 15-20 щ.долара на човек на ден (плаща се на място на самия кораб);
Важно: Допълнителните мероприятия по програма се заявяват при записване за екскурзията или най - късно до 1 седмица след записване. Заплащат се с последнта вноска по договор - 30 работни дни преди датата на отпътуване. Цените на допълнителните екскурзии и мероприятия са към 18.04.2024 и е възможно да подлежат на актуализация. При заявяване на допълнително мероприятие по време на пътуването и в случай, че има възможност и свободни места, то стойността му ще бъде с 40% по висока от обявената цена в програмата.
допълнителни екскурзии и мероприятия (плащат се на място):
разходка с исторически трамвай по „Ломбард стрийт” в Сан Франциско – 8 щ.долара (1-ви ден).
1.Пътуващият има право да прекрати договора по всяко време преди започването на изпълнението на туристическия пакет, след като заплати съответните разходи за прекратяване на договора. Подробна информация относно таксите дължими при прекратяване на договора, може да откриете в ОБЩИТЕ УСЛОВИЯНА ДОГОВОРА ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ТУРИСТИЧЕСКИ ПАКЕТИ ОТ ТУРОПЕРАТОРА.
2.Туроператорът има право да променя информацията съдържаща се в настоящия документ, като уведоми пътуващия за всяка промяна в предоговорната информация по ясен, разбираем и видим начин преди сключването на договора за туристически пакет. Подробна информация относно обхвата на промените и начина на уведомяване може да откриете в ОБЩИТЕ УСЛОВИЯНА ДОГОВОРА ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ТУРИСТИЧЕСКИ ПАКЕТИ ОТ ТУРОПЕРАТОРА.
3. Полетите, посочени в програмата, се актуализират при потвърждение нагрупата, което може да доведе до промени в програмата за дните първи и втори,както и за последните два дни по същата.
4. За външните полети лимитът за багаж е 23 кг. за голям багаж и 7 кг. за ръчен багаж.
За вътрешните полети иполетите между отделните държави лимитът е 20 кг. за голям багаж и 7 кг. за ръчен багаж.
5. Всички екскурзии и мероприятия по желание се заявяват и се заплащат предварително.
При заявяване на допълнително мероприятие по време на пътуването и в случай, че има възможност и свободни места, то стойността му ще бъде с 40% по висока от обявената цена в програмата.
6. Категоризацията на хотелите не съответства на критериите за категоризация на хотелите в Европа.
7.Туроператорът си запазва правото при промяна на летищните такси от
страна на Авиокомпанията, да промени летищните такси и съответно цената на екскурзията.
В такъв случай разликата в летищните такси трябва да бъде доплатена от клиента.
8. Няма задължителни имунизации и ваксинации.
9. Пакетната цена може да се изчисли за различен брой нощувки, както и за индивидуално пътуване.
10. Екскурзиятане е подходящи за лица с ограничена подвижност.