Допълнителна информация
Договор за пътуването: След записване за екскурзията се изготвя договор за пътуването и се заплаща депозит в размер на 7 240лв. + 503.75 лв. на човек. Краен срок за заплащане на цялата сума по договор 30 работни дни преди датата на отпътуване. За изготвяне на договор е необходимо да предоствите данни от лична карта и копие от задгараничена паспорт.
Депозит по програма: 7 240 лв. + 503.75 лв. -(внася се при записване)
I-во доплащане –6 700 лв (внася се след издаване на американска виза)
II-ро окончателно доплащане, краен срок за внасяне на цялата сума 30 работни дни преди датата на отпътуване.
Настанявяне: Пакетната цена е на човек настанен в двойна стая и в двойна вътрешна каюта.
За единична стая/ каюта се налага доплащне. Доплащане за единична стая-4 900 лв. ( подлежи на актуализация). Доплащане за единична каюта - 1 100 лв.( подлежи на актуализация)
Начин на плащане: в брой или по банков път. Не се приемат плащания с кредитна или дебитна карта. Заплащането в брой може да се напарави ако крайната сума не надвишава 10 000 лева. В случай, че крайната сума надвишава 10 000 лева, то плащането задължително се прави по банков път.
МИНИМАЛЕН БРОЙ УЧАСТНИЦИ, НЕОБХОДИМ ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ТУРИСТИЧЕСКИЯ ПАКЕТ 10 ДУШИ. В СЛУЧАЙ ЧЕ НЕ СЕ СЪБЕРЕ ГРУПА ОТ 10 ЧОВЕКА, СЕ НАЛАГА ДОПЛАЩАНЕ, КОЕТО СЕ ОПРЕДЕЛЯ В ЗАВИСИМОСТ ОТ БРОЯ НА УЧАСТНИЦИТЕ ПО ПРОГРАМАТА.
КРАЕН СРОК, ЗА ЕВЕНТУАЛНО ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ДОГОВОРА ПРЕДИ ЗАПОЧВАНЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ТУРИСТИЧЕСКИЯ ПАКЕТ, В СЛУЧАЙ ЧЕ НЕ Е НАБРАН МИНИМАЛНИЯТ БРОЙ УЧАСТНИЦИ 20 ДНИ ПРЕДИ ДАТАТА НА ОТПЪТУВАНЕ
самолетни билети за международни и вътрешни полети с включен чекиран и ръчен багаж;
летищни такси за международните и вътрешни полети с включен чекиран и ръчен багаж;
всички трансфери летище – хотел – летище;
пътуване с автобус по маршрута: Ню Йорк – Филаделфия – Вашингтон;
ПОЛЕТНА ИНФОРМАЦИЯ:
1 ДЕН: Среща на летище София, Терминал 2 в 07.25 ч. В 09.25ч. полет София- Истанбул с “Turkish Airlines”. Пристигане в Истанбул в 10.55 ч. В 14.10 ч. полет Истанбул-Ню Йорк с “Turkish Airlines”. Пристигане в Ню Йорк в 17.55ч. на летище „John F. Kennedy”.
8 ДЕН: В 12.44ч. полет Вашингтон – Бъфало с “American Airlines”. Пристигане в Бъфало в 14.04ч.
10 ДЕН: В 12.35ч. полет Бъфало- Чикаго с “Southwest”. Пристигане в Чикаго в 13.10ч.
12 ДЕН:.В 16.18ч. полет Чикаго- Сан Франциско с „American Airlines”. Пристигане в Сан Франциско в 18.53ч.
14 ДЕН: В 17.15ч. полет от Сан Франциско за Лас Вегас с „Soutwest”. Пристигане в Сан Франциско в 18.55ч.
18 ДЕН: В 12.00ч. полет Лас Вегас- Лос Анджелис с „Southwest”. Пристигане в Лос Анджелис в 13.25ч.
22 ДЕН: В 12.10ч. полет Лос Анджелис – Маями с „American Airlines”. Пристигане в Маями в 20.16ч.
29 ДЕН –.В 22.15ч. полет Маями –Истанбул с “Turkish Airlines”.
30 ДЕН –Пристигане в Истанбул в 16.50ч. В 19.00ч. полет Истанбул-София с “Turkish Airlines”. Пристигане на летище София в 20.25ч.
- Полетите посочени в програмата подлежат на актуализация при потвърждение на групата. Лимитът за багаж е 23 кг. за голям багаж и 7 кг. за ръчен багаж за всички полети. Моля да имате предвид, че местата по полетите се разпределят автоматично от системата на авиокомпанията. Запазването на определени места става срещу допълнително заплащане.
28 нощувки 4 от които на борда на круизен кораб, 27 закуски, 5 обяда и 4 вечери, хотели 3* и 4*, круизен кораб 4*
3 нощувки в Ню Йорк
1 нощувка във Филаделфия
3 нощувки във Вашингтон
2 нощувки в близост до Ниагарски водопад
2 нощувки в Чикаго
2 нощувки в Сан Франциско
4 нощувки в Лас Вегас
2 нощувки в Холивуд
2 нощувки в Лос Анджелис
3 нощувки в Маями
4 нощувки на борда на круизен кораб (Коко Кей, Насау)
Изисквания при настаняване в хотели / САЩ:Моля да имате предвид, че хотелите в САЩ имат изискване при настаняване да сенаправи депозит около 100 щ. долара. за покриване на потенциални разходи, като румсървис или мини бар за продължителността на престоя. Заплащането на депозита се извършва с кредитна или дебитна карта.. При напускане на хотела депозита ще Ви бъде възстановен по картата.
Информация за кораб Wonder of the Seas:
Брой пътници: 6988
Брой екипаж: 2300
Година на пускане на вода: 2022
Полезен обем: 236857 GRT
Ширина: 64 м
Дължина: 362 м
Скорост: 22 възела
Електрическо напрежение: 110/220 V
Флаг: Бахамските острови
Wonder of the Seas e най-големият от корабите на клас Oasis на американската круизна компания Royal Caribbean. Към 2022 година клас Oasis са петте най-големи круизни кораби в света.
Wonder of the Seas или в превод "Чудото на моретата", напълно оправдава името си. Събраният опит на круизната компания с този клас кораби в продължение на 13 години се е превърнал в най-доброто от Roal Caribbean до момента и то по възможно най-устойчивия начин - доброто е направено още по-добро, а това, което е имало нужда от подобрение, е усъвършенствано.
С 18 палуби, дължина 362 м, и капацитет от почти 7 000 души, той е най-големият кораб в света - почти 5 пъти по-голям от Титаник и по-дълъг от 3 футболни стадиона и Айфеловата кула.
Wonder of the Seas впечатлява не само с размери, но и с успешно реализираните решения за организиране на цялото пространство за пасажерите. Това е постигнато чрез специален дизайн и концепция за разделяне на кораба на т. нар. “квартали” (neighborhoods) – на борда на Wonder има вече не 7, а 8 тематични зони, всяка, от които предоставя различен тип преживяване и дейности.
Те са: зоната за спорт Pool and Sports Neighborhood, зоната за отдих и фитнес Vitality at Seas SPA and Fitness Neighborhood, зона за забавления The Entertainment Place, удобствата за деца и младежи – Youth Zone и вътрешната търговска улица - The Royal Promenade, вечнозеленият парк, носещ името на популярния парк в Ню Йорк, с магазини, заведения и каюти, гледащи към него - Central Park, другият, вдъхновен от Ню Йорк квартал с подобните на тези в курорта Кони Айлънд крайбрежни улици, предлагащи заведения и магазини, и станалата емблематична класическа въртележка, The Boardwalk, а сега и осмият квартал - Suite Neighborhood - специално заделена зона от кораба, само с апартаменти, с принадлежащи към тях собствени удобства.
- Неповторим и в технологично отношение и иновации, Wonder of the Seas представя революционни за света на круизите съоръжения като акватеатър, с най-дълбокия басейн на борда на кораб, въжен тролей за екстремно спускане над “крайбрежната улица”, плаващия бар Rising Tide – движещ се вертикално между 3 палуби, Bionic Bar - в който барманите са роботи, уникални водни пързалки, най-високата суха пързалка в открито море - 10-етажната The Ultimate Abyss, ледената пързалка за забавления и шоу-програми Studio B и други.
Сред шоу програмите, предлагани безплатно на кораба, може да гледате безплатно пълната версия на мюзикъла Grease (Брилянтин) на живо. Опитайте изумителната кухня на борда в специализираните ресторанти, без значение дали ще предпочетете мексиканска, японска, италианска кухня или ще заложите на класическия американски стек хаус. Споделяйте всичко с приятели и близки в най-бързата интернет мрежа в открито море - VOOM!
Дрескод: През деня облеклото в заведенията за хранене може да е ежедневно, но влизането с потник или без обувки не е прието. Изключение правят само официалните вечери, когато очакваното облекло е по-официално - костюм за мъжете и вечерни рокли за жените.
Обиколки и посещения по програма
туристическа обиколка на Ню Йорк – (2-ри и 3-ти ден);
разглеждане на град Филаделфия – (5-ти ден);
разглеждане на Вашингтон –(6-ти и 7-ми ден);
разходка и разглеждане на Ниагарския водопад –(8-ми ден);
разходка с корабче под Ниагарския водопад (само в периода от 15.05 до 31.10)
такса за корабчето на Ниагарския водопад; – (9-ти ден);
разглеждане на Ниагаския водопад от канадска страна (9-ти ден);- (възможно е да възникнат такси при преминаване на границата.)
обиколка на Чикаго – (10-ти ден);
панорамна обиколка на Сан Франциско – (13-ти ден);
разходка с корабче в залива на Сан Франциско - (13-ти ден);
разглеждане на Лас Вегас – (15-ти ден);
екскурзия до Гранд каньон - (16-ти ден);
туристическа обиколка на Лос Анджелис – (20-ти ден);
целодневна екскурзия с автобус до остров Кий Уест. –(23-ти ден);
круиз по Бахамите – (24-ти; 25-ти; 26-ти и 27-ми ден);
обиколка на Маями – (28-ми ден);
наземен транспорт с туристически автобус (при обиколките на градовете);
екскурзоводско обслужване, водач и местен екскурзовод (с превод на български език); от водачът, който придружава групата.
такса екскурзоводско и шофьорско обслужване по време на обиколките ;
- 2. В ЦЕНАТА НЕ СА ВКЛЮЧЕНИ:
виза за САЩ – 323.75лв. (към 13.05.2025 г.) - таксата се променя в зависимост от консулския курс на щатския долар, обявен от американско посолство);
В цената на визата за САЩ не е включена доставка на задграничния паспорт. Може да получите своя задграничен паспорт с положена виза безплатно в централния офис на куриерска фирма „МBE” в гр. София бул. „Витоша“ №99. Задграничният паспорт може да бъде доставен на адрес посочен от клиента срещу доплащане от 45 лв. на човек.
такса за обработка и подаване на документите за американска виза - 180 лв;
В СЛУЧАИТЕ НА ОТКАЗ ЗА ИЗДАВАНЕ НА ВИЗА НЕ СЕ ВЪЗСТАНОВЯВАТ:
323.75 лв + 180 лв (ТАКСА ЗА АМЕРИКАНСКА ВИЗА + ТАКСА ЗА ОБРАБОТКА И ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИТЕ ЗА АМЕРИКАНСКА ВИЗА)
билетите за градския транспорт в градовете.
Застраховки: Мед.застраховка и застраховка Отказ от пътуване не са включени в пакетната цена, може да сключите такива застраховки при нас от избороените по долу или да направите на друго място. Моля да имате предвид, че медицинската застраховка е задължителна при пътувне извън страната.
Медицинска и туристическа застраховка Bulstrad с покритие 25 000 евро – 68 лв (за лица до 70 год.), 136 - за лица от 71 год. до 80 год.
Медицински застраховки Алианц с включена защита за COVID 19
Allianz - Застраховка защита при пътуване „Класик“ – с покритие - до 60 000 лв. Застрахрователната премия се изчислява на база продължителност на пътуване и възраст на клиента.
или
Allianz - Застраховка защита при пътуване „Премиум“ – с покритие - до 120 000 лв. Застрахователната премия се изчислява на база продължителност на пътуване и възраст на клиента.
Застраховка „Отказ от пътуване Плюс
Allianz - Допълнителна застраховка „Отказ от пътуване Плюс“ - с покритие - до 20 000 лв, при отмяна на пътуване или прекъсване на пътуване. Застрахователната премия се изчислява на база стойността на пътуване.
- Общи условия и информация за застрахователни продукти може да откриете на нашият сайт в Помощна иформация, раздел Застраховки
Доплащане за двойна каюта различен тип :
вътрешна каюта с виртуален балкон (телевизор на стената, който излъчва какво става навън от камери) -889 лв.на човек
вътрешна каюта с гледка към вътрешен двор -1 026 лв. на човек
каюта с прозорец с ограничена глекда-942 лв. на човек
каюта с прозорец -1 384 лв. на човек
каюта с балкон и гледка вътрешен двор - 1 067 лв.на човек
каюта с балкон и гледка към море - 1 149лв. на човек
каюта апартамент (по-голяма каюта с балкон) – 4 191 лв. на човек
Доплащане за единична каюта различен тип :
вътрешна каюта с виртуален балкон -1 182 лв.
вътрешна каюта с гледка към вътрешен двор -1 711 лв.
каюта с прозорец -1 873 лв.
каюта с балкон и гледка вътрешен двор -1 822 лв.
каюта с балкон и гледка към море -1 904 лв.
каюта апартамент- 4 677 лв.
- Посочените цени за доплащане за различен тип каюта, са към 16.06.2025г и подлежат на актуализация.
- допълнителни екскурзии и мероприятия, които се заявяват и заплащат предварително:
вечерна обиколка на Ню Йорк с автобус Hop-On Hop-Off - 89 щ.долара (при група от минимум 6 човека) (3-ти ден);
вход за Кристалната площадка на Гранд Каньон - 39 щ.долара (16-ти ден);
полет с хеликоптер над Гранд Каньон и разходка с лодка по река Колорадо – 350 щ.долара (16-ти ден )-(ограничение за кг до 130 кг).
еднодневна екскурзия с автобус до южната част на Гранд Каньон (17-ти ден) - 170 щ.долара с водач при група от минимум 7 души. Доплащане за водач: при група от 4 души - 20 щ. долара / при група от 5 души 10 щ. долара. Включва: транспорт, обяд на Гранд Каньон, вход за Националния парк. Моля да имате предвид, че при избор на това допълнителното мероприятие, Вашата закуска ще бъде заменена с обяд, тъй като за екскурзията се тръгва рано и няма, как да се изпълни закуската.
посещение на „Парамаунт Пиктчърс Студио” - 95 евро - 19-ти ден; (с включен водач при група от минимум 8 души, за транспорт се плаща допълнително - може с градски транспорт или с такси)
посещение на „Юнивърсал Студио” вход – 149 щ.долара (19- ти ден); (без водач и транспорт за транспорт се плаща допълнително - може с градски транспорт или с такси).
полудневна обиколка на Насау – 65 щ. долара (25–ти ден)
разглеждане на Маями с автобус “Hop-On Hop-Off” – 46 щ. долара (подлежи на потвръждение) – (29-ти ден)
такса обслужване на круизния кораб - около 15-20 щ.долара на човек на ден (плаща се на място на самия кораб);
Важно: Допълнителните мероприятия по програма се заявяват при записване за екскурзията или най - късно до 10 работни дни след записване. Туроператорът не носи отговорност, ако срокът за записване не е спазен от клиента. Моля да имате предвид, че допълнителните мероприятия се изпълняват при група от минимум 10 души, при по малка бройка ще получите допълнително препотвърждение за изпълнението им и е възмжно да се наложи доплащане в зависимост от броя участаници. Мероприятия се заплащат се с последнта вноска по договор 30- работни дни преди датата на отпътуване. При заявяване на мероприятие по време на пътуването и в случай, че има възможност и свободни места, то стойността му ще бъде с 40% по висока от обявената цена в програмата. Цените на допълнителните мероприятия са към 15.03.2025г и е възможно да подлежат на актуализация.
допълнителни екскурзии и мероприятия (плащат се на място):
входна такса за „Кристалната площадка” на сградата на Рокфелер - 40 щ.долара (2-ри ден);
входен билет за Импайър Стейт Билдинг (3-ти ден)
44 щ. долара ( с изкачване до 86-ти етаж),
79 щ. долара (с изкачване до 86-ти и 102-ри етажи);
такса за корабчето до Статуята на свободата в Ню Йорк - 24.30 щ.долара (3-ти ден);
вход за Метрополитън музей - около 30 щ.долара (3-ти ден);
разходка с исторически трамвай по „Ломбард стрийт” в Сан Франциско - 8 щ.долара (13-ти ден).
разходка с корабче в залива Бискейн - около 30 щ.долара (23-ти ден);
1.Пътуващият има право да прекрати договора по всяко време преди започването на изпълнението на туристическия пакет, след като заплати съответните разходи за прекратяване на договора. Подробна информация относно таксите дължими при прекратяване на договора, може да откриете в ОБЩИТЕ УСЛОВИЯНА ДОГОВОРА ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ТУРИСТИЧЕСКИ ПАКЕТИ ОТ ТУРОПЕРАТОРА.
2.Туроператорът има право да променя информацията съдържаща се в настоящия документ, като уведоми пътуващия за всяка промяна в предоговорната информация по ясен, разбираем и видим начин преди сключването на договора за туристически пакет. Подробна информация относно обхвата на промените и начина на уведомяване може да откриете в ОБЩИТЕ УСЛОВИЯНА ДОГОВОРА ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ТУРИСТИЧЕСКИ ПАКЕТИ ОТ ТУРОПЕРАТОРА.
3. Полетите, посочени в програмата, се актуализират при потвърждение на групата, което може да доведе до промени в програмата за дните първи и втори, както и за последните два дни по същата. Моля да имате предвид, че местата по полетите се разпределят автоматично от системата на авиокомпанията. Запазването на определени места става срещу допълнително заплащане.
4. Лимитът за багаж е 23 кг. за голям багаж и 7 кг. за ръчен багаж за всички полети.
5.Допълнителните мероприятия по програма се заявяват при записване за екскурзията или най - късно до 10 работни дни след записване. Туроператорът не носи отговорност, ако срокът за записване не е спазен от клиента. Моля да имате предвид, че допълнителните мероприятия се изпълняват при група от минимум 10 души, при по малка бройка ще получите допълнително препотвърждение за изпълнението им и е възмжно да се наложи доплащане в зависимост от броя участаници. Мероприятия се заплащат се с последнта вноска по договор 30- работни дни преди датата на отпътуване. При заявяване на мероприятие по време на пътуването и в случай, че има възможност и свободни места, то стойността му ще бъде с 40% по висока от обявената цена в програмата. Цените на допълнителните мероприятия са към 15.03.2025г и е възможно да подлежат на актуализация.
6.Категоризацията на хотелите не съответства на критериите за категоризация на хотелите в Европа.
7.Туроператорът си запазва правото при промяна на летищните такси от
страна на Авиокомпанията, да промени летищните такси и съответно цената на екскурзията.
В такъв случай разликата в летищните такси трябва да бъде доплатена от клиента.
8. Няма задължителни имунизации и ваксинации.
9. Пакетната цена може да се изчисли за различен брой нощувки, както и за индивидуално пътуване.
10. Екскурзиятане е подходящи за лица с ограничена подвижност.